تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

سازمان NPD آماری را از فروش کنسول مایکروسافت در ماه جولای در ایالت متحده منتشر کرده است که نشان می دهد این کنسول نسبت به سال قبل سقوط قابل توجهی داشته . برای مشاهده جزییات فروش این کنسول به ادامه ی پست مراجعه کنید .

با توجه به آماری که  NPD منتشر کرده است کنسول نسل هفتم مایکروسافت در ماه جولای ( July ) تقریبا ۱۰۷۰۰۰ ( صد و هفت هزار ) دستگاه به فروش رسانده که نسبت به همین زمان در سال ۲۰۱۲ سقوط ۱۰۰۰۰۰ ( صد هزار ) دستگاهی داشته . این کنسول در همین زمان مشابه در سال ۲۰۱۲ حدودا ۲۰۳۰۰۰ ( دویست و سه هزار ) دستگاه به فروش رسانده بود .

با وجود این میزان فروش و افت فروش زیاد ، کنسول خانگی مایکروسافت یعنی XBOX 360 در حال حاضر پر فروش ترین کنسول در ۳۱ ماه متوالی در ایالت متحده است . در حالی که در سطح جهانی فعلا کنسول دستی ( ! ) نینتیندو یعنی ۳DS یکه تازی می کند . نینیتیندو هنوز آمار دقیقی از میزان فروش این کنسول منتشر نکرده است ، اما به نظر می رسد این رقم بیش از ۱۰۷۰۰۰ کنسول باشد .

362383 فروش بیش از 100 هزار کنسول 360 در ماه جولای   آمریکا

کنسول خانگی نسل هشتم مایکروسافت



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت11:06---25 مرداد 1392
سلام دوست عزیز از وبت دیدن کردم عالیه خیلی جالبه امدم بهت یه پیشنهاد بدم لطفا تا آخر بخون پشیمون نمیشی امدم بهت بگم من از چت امدم که بگم ما می تو نیم رابطه متقابل داشته باشیم کار تو اینه که از ما تو پیوند های روزانه لینک بزار تا ما هم اونایکه به چت ما میان بفرستیم به وبت تا هم نظر بدن وهم آمار بره بالا منم وب دارم زیاد ازاین پیام ها میاد که آمار شما روزیاینقد میره بالا من که به اونها توجه نمی کنم ولی این کاملا متفاوت است اگه خواستی وبت معروف شه لینک رو بزار تا بعد ایمیل بزن نتونستی ایمیل بیا وب لاگم نظر خوصوصی بزار راستی اگه خواستی اینم آدرس چت:http://ariangap.com/chat.php

felan bye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار متفرقه
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.